REGULAMIN PŁATNOŚCI ZA USŁUGI KANCELARII CWK ZA POMOCĄ PAYNOW

1. Jakie są nasze szczegółowe dane i w jaki sposób możesz się z nami kontaktować?

Nasze dokładne dane rejestrowe to: CIECIÓRSKI WACŁAWIK KOSIŃSKI SPÓŁKA PARTNERSKA RADCÓW PRAWNYCH z siedzibą w Toruniu, pod adresem: ul. Żółkiewskiego 5, 87-100 Toruń, Polska. Jesteśmy wpisani do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000363153, i posiadamy NIP: 9562277728 oraz numer REGON: 340794761.
Możesz się z nami kontaktować:
  • Pod adresem korespondencyjnym: ul. Żółkiewskiego 5, 87-100 Toruń,
  • Pod adresem e-mail: kancelaria@kancelariacwk.pl,
  • Pod numerem telefonu: +48 56 400 01 01 lub +48 690 830 012.
2. O czym jest ten dokument i kogo dotyczy? Czego nie dotyczy ten regulamin?

Ten dokument dotyczy Ciebie, jeśli jest jesteś naszym klientem i dokonujesz płatności za nasze usługi za pomocą bramki płatniczej Paynow. Regulamin określa zasady korzystania z tego sposobu płatności.
Ten regulamin nie dotyczy samego zawierania umów dot. naszych usług prawnych. Zasady wykonywania tych usług regulują odrębne umowy.

3. Kto jest operatorem bramki płatniczej Paynow? Jak możesz się z nim kontaktować?

Operatorem Paynow jest MBANK SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000025237, posiadająca NIP: 5260215088, numer REGON: 001254524, o kapitale zakładowym 169 987 892,00 zł pokrytym w całości.
Z operatorem Paynow można się kontaktować:
  • Pod adresem korespondencyjnym: mBank S.A., ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa, z dopiskiem Paynow,
  • Pod adresem e-mail: platnosci@paynow.pl.
4. Jakie są wymagania techniczne aby skorzystać z płatności Paynow?

Aby korzystać z płatności Paynow musisz posiadać urządzenie komputerowe (np. komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon) z dostępem do Internetu, wyposażone w przeglądarkę Internetową, z włączoną obsługą javascript oraz plików cookies. Musisz posiadać także adres e-mail oraz dostęp do metody płatności obsługiwanej przez Paynow (lista dostępna jest pod adresem: https://faq.paynow.pl/docs/informacje-o-platnosciach-paynow)

5. Jakie zagrożenia wiążą się z korzystaniem z płatności Paynow? Co robimy, żeby je zminimalizować? Co możesz zrobić sam, żeby zwiększyć poziom bezpieczeństwa?

Korzystanie z płatności Paynow wiąże się z pewnymi typowymi dla Internetu zagrożeniami, takimi jak próba podszycia się pod nas lub operatora Paynow przez inne osoby i wyłudzenia w ten sposób od Ciebie danych, a w szczególności danych osobowych i danych do logowania, które potem mogą posłużyć do wyłudzenia od Ciebie pieniędzy.
Aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia tych zagrożeń, stosujemy różne środki bezpieczeństwa, w tym w szczególności certyfikat SSL, który zapewnia szyfrowanie komunikacji pomiędzy Tobą a nami (czyli uniemożliwia jej „odczytanie” przez innych użytkowników Internetu), a także pozwala zweryfikować, czy strona na której się znajdujesz, rzeczywiście jest naszą stroną.
O bezpieczeństwo dba również niezależnie od nas operator Paynow, a ze szczegółami podjętych środków bezpieczeństwa możesz zapoznać się pod adresem: https://www.paynow.pl/bezpieczenstwo
Ty również mogą poczynić pewne kroki, które zwiększą poziom bezpieczeństwa. Każdorazowo weryfikuj, czy znajdujesz się na stronie naszej lub operatora Paynow – tj. sprawdź, czy w adresie strony nie ma żadnych literówek oraz czy przy adresie jest symbol zielonej kłódki. Zalecamy korzystanie ze sprzętu komputerowego zabezpieczonego programem antywirusowym i firewallem oraz unikanie korzystania z publicznych, niezabezpieczonych hasłem sieci WIFI.

6. W jaki sposób przebiega płatność za pośrednictwem Paynow?

Jako nasz klient, otrzymujesz na fakturze elektronicznej link, umożliwiający dokonanie płatności na kwotę wynikającą z faktury za pośrednictwem Paynow. Skorzystanie z tego kanału płatności nie jest obowiązkowe i możesz w dalszym ciągu wybrać inne udostępniane przez nas metody płatności.
Po kliknięciu w link, przechodzisz na naszą stronę, gdzie potwierdzasz kwotę i tytuł płatności, a następnie przechodzisz na stronę operatora Paynow, gdzie wybierasz właściwą dla siebie metodę płatności udostępnianą przez Paynow. Dzięki indywidualnemu numerowi płatności, który jest nadawany automatycznie, przypisujemy Twoją płatność do konkretnego dokumentu księgowego.
Płatności możesz dokonywać w złotych polskich, a w przypadku gdy faktura zawierająca link została wystawiona w innej walucie – także w tej walucie, jeżeli płatność w tej walucie jest udostępniana przez Paynow.
Ewentualne zwroty płatności, które zostały dokonane przy użyciu szybkiego przelewu, dokonywane są na rachunek bankowy, z którego go dokonałeś, zaś zwroty płatności dokonywane przy użyciu karty – na numer rachunku przypisany do karty, z której została dokonana płatność.

7. Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację dotyczącą płatności za pośrednictwem Paynow, możesz kontaktować się bezpośrednio z operatorem Paynow, korzystając z jednej z możliwości dostępnej pod adresem https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/dla-klienta-detalicznego/ Jeśli masz zastrzeżenia co do naszych działań, możesz złożyć reklamację pisemnie lub e-mailowo za pośrednictwem danych wskazanych w pkt 1. W reklamacji należy wskazać identyfikujące Cię dane, opis Twoich zastrzeżeń, a także opisać swoje żądanie w związku z reklamacją. Twoją reklamację rozpoznamy i poinformujemy o naszej decyzji, w terminie 14 dni od jej złożenia. Jeśli nie będziemy tego w stanie zrobić w tym terminie, poinformujemy Cię o tym, jakie są tego powody i o nowym terminie rozpoznania reklamacji, nie dłuższym niż 14 dni od dnia upływu „pierwszego” terminu.

8. Co się dzieje, jeśli wystąpi między nami spór?

Jeśli wystąpi między nami spór (np. nie zostanie uznana Twoja reklamacja), a nie dojdziemy do porozumienia w drodze negocjacji, możesz oczywiście skorzystać z drogi sądowej, natomiast jest to tylko jeden z wariantów. Jesteśmy otwarci również na pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, takie jak mediacja lub arbitraż.
Jeżeli w relacji z nami masz status konsumenta (tj. zamawiasz usługę, która nie jest bezpośrednio związana z prowadzoną działalnością gospodarczą), masz możliwość zainicjowania procedury rozwiązania sporu za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

9. Czy możemy dokonać zmiany tego regulaminu?

Może zdarzyć się tak, że dokonamy zmiany tego regulaminu – może się to zdarzyć, gdy:
  • zaistnieje siła wyższa,
  • zmienią się odpowiednie przepisy prawa lub zostaną wydane stosowne orzeczenia sądowe bądź decyzje administracyjne wymuszające taką zmianę,
  • zaistnieją istotne zmiany w naszej działalności o charakterze biznesowym, w tym np. zmiany w naszej ofercie lub w umowach z podmiotami trzecimi,
  • dostrzeżemy w naszej praktyce biznesowej postanowienia regulaminu budzące wątpliwości interpretacyjne.
Zmiany dokonujemy przez ogłoszenie w naszym serwisie nowego brzmienia regulaminu. Po 15 dniach od takiego powiadomienia, wprowadzone zmiany zaczynają obowiązywać. Zmiany nie odnoszą skutku w zakresie, w jakim miałyby pogorszyć Twoją sytuację, w odniesieniu do płatności wynikających z dokumentów księgowych zawierających link do płatności, które to dokumenty zostały wystawione przed ogłoszeniem nowego brzmienia regulaminu.


10. Gdzie znajdziesz informacje o przetwarzaniu przez nas swoich danych osobowych?

Informacje te znajdziesz w naszej polityce prywatności pod adresem https://kancelariacwk.pl/polityka-prywatnosci/

11. Czy jest coś jeszcze, o czym powinieneś wiedzieć?

Korzystając z naszego serwisu oraz serwisu operatora płatności Paynow, nie wolno Ci dostarczać treści bezprawnych, podejmować działań destabilizujących działanie serwisów, oraz podawać nieprawdziwych danych osobowych.
W sprawach nieuregulowanych tym regulaminem, należy stosować prawo polskie.